We hebben we een heel goed gevoel aan ons verblijf ...
Punkte:
We hebben we een heel goed gevoel aan ons verblijf over gehouden. Alleen spijtig van de eerste avond dat de bediening in het restaurant wat stroef ging. De ligging van het hotel is gewoonweg prachtig. We kwamen om te fietsen en de Cosmos-fietsroute start voor de deur. Ander fietsroutes liggen verder weg en er naartoe fietsen is met momenten pittig.
Loading Details...
Preis-Leistung:
Raum:
Mooie kamer met een prachtig uitzicht
Lage:
Gewoonweg prachtig. Overdag een beetje verkeer maar s' avonds en s' nachts heel rustig.
Sauberkeit:
Alles goed onderhouden
Personal-Freundlichkeit:
Behulpzaam en aangesproken in het Nederlands
Frühstück:
Uitgebreide keuze
Restaurant:
Lekkere gerechten. Wel 1 dag gehad dat de bediening wat stroef verliep.
bar:
Uitgebreide keuze en heel vriendelijk personeel
Wellness:
Voor elk wat wils